tisdag 28 oktober 2008

28 oktober

Nu tänker jag byta blogg sida och hoppas att ni alla har hittat hit istället. Denna sida är så mycket lättare att hantera och fixa till bilder med. Den andra var så krånlig och tog en evigthet innan man förminskat bilder osv. Denna sida fixar detta själv och layouten tilltalar mig mer också.

Idag har Marcus och jag gjort IKEA och som ni såg på bilden här innan så bjöd de på prinsess tårta idag. Det är verkligen Marcus favorit av alla tårtor och kakor. Vi passade även på att handla lite möbler och saker till hans rum. Det härliga är att han gillar färger och det är kul. Så inredningen kommer att gå i röda toner blandat med grått, blir nog fint till hans havsbris färg på väggarna.

Nu ska vi tydligen baka kladdkaka, säger lilleman. Så jag får väl försöka mig på detta. Jag lyckas aldrig. Den blir stenhårda och torra. Ska ta ut den efter 5 mintuer idag:) bättre om den rinner än är torr som fnöske......