tisdag 28 april 2009

Tiden går, tiden går och jag hinner inte med att blogga, det är ju fruktansvärt!! Har idag gjort en sådan där härlig dag från 8.30 till 21.30, då känner man att man lever i allafall. Dagen har varit full med uppdrag. Var till en läkare och fick ett födelsemärk bedömt,jag trodde att han skulle ta bort det, efter som företagshälsovården var inne på det. Men han kollad med mikroskop och mätte och hade sig och ansåg att det inte var någon fara. Det såg helt normalt ut så jag får väl släppa oron och tro på hans värdering.
Hann även med att klippa mig mitt på dag och har nu väldigt rakt hår, då hon plattångade till det hela. Inte riktigt jag, men roligt att prova något nytt. Min tid på morgonen räcker inte till att föna och platta, jag prioriterar nog några extra minuter sömn....
Barnen spelar fotboll båda två. Victoria var med på första träningen idag och tyckte att det var roligt. Hon har ju inte varit med på länge länge nu och ligger ju mycket efter de andra tjejerna. Men det är ju roligt om hon kan vara med och röra på sig och att bara få vara en i gänget, hon nöjer sig med detta. Matcher och annat håller vi oss utanför så länge.
Marcus spelar på onsdagar så imorgon är det dags igen!
Nu hoppas vi på att det blir fint väder i helgen och troligen premiärcamping! Barnen längtar så och det gör allt vi vuxna också. Det är så mysigt att bara vara. Vi måste ju testa att sätta upp vårt nya förtält också, alltid lika spännande att se om man lyckas. Vi kanske kan gömma oss längst bort på någon camping och smyga upp tältet när ingen ser:)

4 kommentarer:

Ankie sa...

Önskar dig en riktigt fin Valborg!

På www.kronjuveler.se finns handgjorda
unika smycken med prinsess-tema..:-)

Marie sa...

Foto på "plattad" Lindell motses! Har aldrig sett dig med det. Håller med dig; några minuter extra i sängen istället för framför spegeln med plattången på morgonen är att föredra.
Vi hade tänkt oss ut till kusten i helgen då Jesper återhämtat sig från en rackarns kraftig magsjukebacill, men i går kväll var det Tildas tur! Vi lär alltså bli hemma och spika panel istället... Ja,ja ingen idé att klaga, det går ju över. Ni får campa för oss med!
Vet du vad? Jag har hört om några som satte tältet "ut och in" en gång.....

Kramar i massor!

Lisa sa...

Menar du det Marie... Sätta tältet ut och in... Vilka puckon ;) Trodde att det skulle ligga inne bild på nya förtältet här nu, men icke.

Maria sa...

Det kommer Lisa, lugn.... Jag har aldrig fattat att folk kan vara så korkade så att de vänder tältet ut och in, men det har tydligen hänt!!