torsdag 2 april 2009

Sabinas kamp

Jag har ett tag följt Sabinas blogg och hennes kamp mot cancern. Sabina har nu lämnat sin familj i stor sorg och en fruktansvärd saknad. Hennes kropp orkade inte längre och den sista behandlingen som de så hoppades på hann aldrig bli klar. Denna hemska sjukdom som bara tar och tar...läs gärna hennes blogg och även inlägget här nedan:
Fick följande kommentar häromdagen:
-Du har följt Sabinas kamp och skrivit en kommentar i hennes blogg. Därför tänkte jag tala om att jag startat en insamling på Cancerfonden. Den heter "För döda mammors barn. Till minne av Sabina Najjar."För ett halvår sedan samlade vi i bloggvärlden in över 100.000 kr till Barncancerfonden till insamlingen jag startade under namnet "Den jävla idioten".Du kan skänka 50 kr direkt genom att sända ett SMS med texten Besegra 9 till telefon 72900.
Jag hoppas att du vill sända några SMS och skänka pengar till Cancerfonden. Kopierar gärna texten och sprid den vidare. Tack för att du bidrar. Sänd en extra tanke till Sabinas små barn! http://mittlivsabina74.blogspot.com/Peter PC Carlsson

1 kommentar:

Marie sa...

Vill egentligen inte kommentera just det här inlägget. Ord känns på nåt sätt alldeles för futtigt. Sänder en tanke till hennes familj.

Vad jag nu önskar är er en Glad Påsk och att ni har det riktigt härligt hela familjen! Vi åker till Hemsedal på söndag för en veckas skidåkning och det ska bli underbart!

Puss i påsk till hela familjen Mangelin!