onsdag 18 mars 2009

Första vårfikan på altanen.


Underbart väder! Vi njuter:-)

5 kommentarer:

mammanonna sa...

Å, vad du är duktig på att lägga ut bilder. Jag fotar och fotar men allt ligger kvar i kameran.

Anonym sa...

Åh vad skönt! Extra plus när våren kommer precis när ni fått det fina svaret också.
Hade också första vårfikan idag, jag och några klasskompisar letade upp en uteservering på linnegatan under lunchrasten ;)
Jag fyller år imorgon och tycker alltid att det BORDE vara vår den 19 mars men varje år är det bara snöslask eller regn och nollgradigt. Men i år, det här vädret måste ju hålla i sig! Hoppas vi... KRAM!

Maria sa...

Till mammanonna ang inlägg av foton. Jag brukar också ha alla foton kvar i kameran, men med min nya mobil kan jag skicka till bloggen med en gång jag tagit fotot.Lägger till text och trycker på publicera och så simsalabim hamnar det i bloggen. Helt fantastiskt tycker jag...som inte är så teknisk.

Anonym sa...

Härligt Vickan! Precis sådär sprudlande och underbart som livet ska vara när man är 10 år! Äntligen lite "rättvisa" (jag menar att få njuta helt och fullt utan en massa jobbig oro)!
Själva så ter sig våren som mest arbete utomhus just nu; håller på att byta fönster och nockpanel på huset. Jösses vad jag målar brädor! Hinner ju knappt pärla och det är ju katastrof nu när jag är egenföretagare med vet du!

Kram, kram och kram igen!

Anonym sa...

Maria, ja visst måste vi se till att träffas!! Det var alltför länge sedan sist! Tiden har en tendens att flyga iväg och inte minst märker man det på barnen och hur de växer. Johanna fyller 6 år nästa vecka och Alexander blir 5 till sommaren.