lördag 1 augusti 2009

Äntligen kom solen!


Barnen glider på vatten mattan i iskallt vatten;)

3 kommentarer:

Marie sa...

Blev sugen på att åka vattenkana jag med! Har ju alltid gillat vattenlek som du vet. Får ta och "tvinga" med barnen bort till vattenrutschkanan efter maten tror jag bestämt... Vi har varit på väg hem från Lysekil i flera dagar nu men det blir inte så. Igår blåste det så mycket så vi ville inte åka härifrån. Idag är det underbart väder! Claes snickrar lite och jag håller på att måla en av bodarna på vår baksida. Härligt med oplanerade dagar och att man får göra precis som man vill!
Pysselcafé! Hur underbart låter inte det då! Tilda o jag skulle göra av med en förmögenhet om det låg ett sådant i vår närhet!!! Bamsekramar till er, hela familjen.

Maria sa...

Det hade verkligen passat er Marie, med pysselcafé alltså! Låter som ni har underbara dagar på kusten. Vi har toppenväder idag och bara njuter, vill inte gå in. Somna i solstolen så jag känner mig lite mosig just nu, passar då på att kolla data,du vet hur det är? Kram

LaufeLille sa...

Åh! Vad härlligt med en riktig sommardag!