lördag 22 augusti 2009

Marcus har målat av syrran.


Små konstnärer!

3 kommentarer:

Marie sa...

Fina bilder! Jesper och Tilda tycker att Vickan och Marcus är grymt duktiga målare! Jesper gillade speciellt hur Vickan målat Marcus tänder! -Det är ju precis!, sa han.
Relax med bastu låter toppen! Vi kommer, räkna med det.

Kram, kram och kram.

Anna sa...

Hej Maria.
Jag har läst din blogg om transplantationen och läser igenom den nu igen så fort tillfälle ges. (Gustav suckar och säger att jag är beroende av bloggar.) Den har gett mig mycket kraft i väntan på vad vi nu går igenom och ger mig stöd i det vi gör nu. Tack för att du läser och kommenterar min blogg.
Vilken härlig familj ni verkar vara, det är så fint att det gått och går bra för Victoria.
Anna.

Lisa sa...

Vill bara säga med tanke på det Anna skriver om att ni verkar vara en härlig familj. Det är ni!!!
En jättehärlig familj!!!
Love you! <3
Puss