söndag 17 maj 2009

Ny vecka väntar..

..oj vad fort helgen gick. Det är ju så underbart med vår och all grönska, kan det inte vara denna årstid alltid?

Victoria var nöjd med sin hajk, de hade vandrat mycket och spårat, från Mosarsberget och tillbaka till Lämpenstugan. På lördagen gick de hela vägen ned i Lämpenshålan och det är brant och långt. Så barnen var slitna när de blev hämtade. De hade varit si och så med sömnen då det var kallt. Runt 1 grader varmt hade varit på natten och det är inte så mycket, jag hade frusit ihjäl, brrrr.

Men Vickan var ändå med på att besöka IKEA när jag hämtade henne. Vi åkte hem och slängde henne i duschen för hon luktade rök, efter lägerbålen. Sedan åkte jag, Vickan och Marcus till IKEA tillsammans med farmor. Vi handlade lite smått och gott och åt lunch där. Jag handla även mat innan vi for hem och då orkade inte Vickan vara vaken längre utan somnade i bilen. När vi kom hem var det raka vägen till sängen och hon sov 1 timma till. Det var nog välbehövligt!

Idag söndag har vi varit hemma och snickrat, målat osv, det finns att göra....

Nu väntar en kortvecka. På tisdag ska Victoria till sjukhuset hela dagen för att göra njutisotop, hoppas att allt ser bra ut.

2 kommentarer:

Marie sa...

Hur har det gått idag? Har tänkt på er! Hoppas ni fått fler positiva besked idag och att allt flyter på som det ska.
Kramar i massor!

Mila sa...

glad, när jag läser att allt är bra.
hälsningar.