söndag 25 januari 2009

Hockey och rallylydnad!

Så ser denna söndagen ut. Började dagen med hockeyträning för Marcus, jag och Vickan kollade på. Roligt att se hur de utvecklas och tycker att det är roligt. Efter detta handlade vi på Bergvik och passade på att äta middag på restaurang. Är nu hemma en stund, Marcus och Mattias ska kolla på hockey (igen) Skåre spelar mot Vita Hästen i Löfbergs Lila Arena. Jag och Victoria åker mot Kristinehamn där Smilla ska börja en kurs i Rally lydnad....vet ej riktigt vad som kommer att hända men det såg roligt ut vid en uppvisning. Vi ska vara i ett ridhus så vi slipper stå ute i regnet som idag vill strila ned. Fy, vad trött jag är på detta väder. Lite sol och värmen vore inte fel nu. Tänk en restresa mot solen, skulle göra vad som helst för det nu.....längtar.
Har lagt till en besöksstatistik mätare på bloggen, men den ser inte riktigt ut som jag vill. Får se om jag får ordning på den till slut. Första kolumnen visar totalt antal besökare på bloggen, andra kolumnen visar besökare idag och sista kolumnen visar hur många som är online på bloggen just nu. Roligt att se hur många besökare man har.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har sagt det förut och jag säger det igen - sånt händer bara i Värmland; Rally lydnad! Ska bli spännande att höra vad det är för något.
Låter som om livet rullar på i vanlig Svensson-anda just nu och det känns underbart! Är så glada för att Vickan mår bra.

Ta hand om er!
Kram

Anonym sa...

Hej, skriv gärna vad ni tyckte om rallylydnaden! Edison och Drutt ska börja på rallylydnad den 2 februari och jag har egentligen ingen aning om vad det är.

Ha en bra vecka.
Jag känner inte er men ni ska veta att jag tänker på er.

Många kramar
Lotta

Anonym sa...

Hej! Maria
Ska bli spännande att höra vad det där Rally lydnad var för något. Bra att du fick till räknare. Det ska bara vara att skriva text mellan koderna tex Besökare totalt och sen trycka enter och låta koden för "besökare totalt" komma Lika med nästa
lycka till och blir det probelm så vet du var jag finns kram Pillan